本欄各項目歡迎老同學轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

5/8/14

袋鼠隊美國遊記 (十八) 遊後感言 (05/08/14)

時間始終要過,探親,郵輪之旅,四十週年聚會,賭城四天遊,通通完滿結束,拖着疲累,病態終於歸家。

未出發前我倆夫妻曾討 論今次美國之行用去萬多澳幣,其實值唔值得,美國兩年前剛剛到訪,事物尤新,大部份地區已曾參觀過,今次機會為着見一班老同學,及嘗試吓從未座過之郵輪, 相信其中感受係唔可以用金錢去衡量。


首先當然係多謝籌辦組織成員,勞心勞力,安排今次聚會,及一切活動,非常成功,總算係鳴遠十二屆同學一個歷史性嘅回憶,其 次亦多謝澳洲方面之領隊,長期跟進及聯繫美國主辦單位。至於我個人就非常非常感激所有同學對我之關懷,慰問,尤其馬駿華夫妻,在大會及賭城四天遊期間我不 幸染上感冒,多得駿華夫妻照顧,及提供藥物,感謝萬分!


世事真係好奇妙,冇人可以預計四十年後大家再能聚首,所謂百年修來同船度,千年修來共枕眠,我們能同窗三年,四十年後再相 聚,何止百年修行,今次旅程,除咗見返一班久別之老同學,最為可貴係能興吉如站長見面,及結識仰慕已久之小鳴鳴大哥,係我之榮幸。當日有幸欣賞到大哥之珍 藏傑作,使我畢生難忘。 

在出發前,我已做好功課,從畢業同學錄中每位將會出現之樣貌及姓名一一記著,無奈那些相中樣貌都係四十多年前嘅丫頭小子, 嗰日第一次見面,真係考起我,一時間腦袋完全空白,面前雖然個個做咗爺爺麻麻,但成熟,美麗,莊雅,一時間都遮蔽我腦海,混亂中攪出笑話百出,認錯人,叫 錯名,當日有得罪之處,請多多願諒。


聯歡晚會,金門橋集體相,賭城,所有相片,相信很多同學都分分貼上網,我不用再貼,我只貼上澳洲袋鼠隊郵輪之旅,同大家分享。

No comments:

Post a Comment